viernes, 22 de marzo de 2013

Xocolata tipo Nutella o Nocilla.!!!!

A casa els hi encanta la xocolata per posar amb el pa, la super coneguda nocilla, pero com la Irene  la meva filla gran es intolerant a la llet, i ara sols la  pren sense lactosa vaig voler provar si me'n sortia de fer-la jo amb la thermochef, no hi han gaires receptes amb aquesta maquina i es per aixo que vaig buscar informació de com la feien amb la thermomix. Vaig trobar aquesta i es com l'he fet. http://www.velocidadcuchara.com/





La recepta és aquesta.:
100  gr d'avellanes pelades i torrades al forn
150  gr de sucre
100  gr de xocolata amb llet
100  gr de xocolata blanca
200  gr de llet sense lactosa
150  gr d'oli de girasol

Preparació:
1.- Tritura les avellanes i el sucre programant 15 segons en velocitat 10, perquè quedi molt fi.
2.- Afegeix les xocolates i tritura 20 segons en velocitat 9.
3.- Finalment agrega la llet, l'oli i programa 7 minuts, temperatura 50º, velocitat 4.

Llest, aboca la barreja en el bol on la vulguis guardar i a gaudir. Jo he omplert 2 bols del petits del "mercadona".

No hay comentarios: