martes, 4 de diciembre de 2012

Regal invisible 2012.

Un any mes he participat en el amic invisible del foro de mundorecetas. Avui he rebut el meu regal, i m'ha la fet la Julia, tot es precios i m'ha fet moltissime ilusio. El meu regal el vaig enviar el divendres, espero que demá li arribi a la meva amiga invisible.

                                Aqui la caixa tancada   

Aqui tot ben possat, ja es comença a veure una mica el que hi ha.
                                          Aqui el arbre de nadal desmontat.
                                            Aqui ja montat a que es maco.

                                            Una bossa maquissima, per guardar cosetes.
                                           Aquest osset es precios, m'encanta.
                                            Un punt de llibre.
                    Un mossolet per possar les agulles, i una agulla de pit de cors.

                                             Y aqui tot ben possat per fer la foto.

2 comentarios:

cafeypuntaditas.(Majuen) dijo...

Me alegro un monton que te hayan gustado, ¡¡¡disfrutalos¡¡¡¡
besos

Mª Begoña Casas Gómez dijo...

¡Menudos regalitos, así da gusto recibirlos,son tan bonitos!. Un saludo desde Zaragoza