domingo, 2 de diciembre de 2012

Creativa 2012.

Ahir vaig anar a Creativa, i m'ho vaig pasar genial, vaig comprar-me moltes coses, el meu cap bull de tantes coses que vull fer.
 Llibres per fer nines i amigurunis. tinc varies nines al cap, ara a buscar el temps., Ja tinc triadauna per la Naiara per el tió.
 Roba d'ante per fer un monedero.
  Aixo es del curs que vaig fer de amigurunis, necesito millorar i molt.
 Una cinta per fer un bolso.
 Marcador per la roba, una pota per la maquina de cosir, es per posar el biax, unes agulles.
 Un kumihimo per fer collars, pulseras,
 Unas robas, per fer els mocadors del castellers, es que tinc que fer 4 ninos.
I amb un del llibres que vaig comprar en van regalar aquesta bossa, es maquissima, no vaig arribar a temps a la que regalaban a la fira.

No hay comentarios: