lunes, 17 de octubre de 2016

Pastis de formatge,Restaurant La Viña.

Per varis foros de la thermomix vaig veure la recepte de aquest pastis de formatge, tothom deia que era bonissim. I ahir el vaig fer. I tinc que dir que tenen tota la raó, esta molt bo i es molt facil de fer.

Recepte:

500 grams de formatge tipo philadelfia.

250 de nata.

160 grams de sucre.

4 ous.

1 Cullarada de ! Maizena.!

Ho posem tot el got de la thermomix, trituren a velocitat 4, durant 30 segons.Mentrestant preparem un motllo per anar el forn. Jo faig servir un desmontable, i li poso a dins paper de forn, ( jo tinc un truc i va molt be, mullem el paper sota la aixeta  i el escurrim i aixi es mes facil donarli forma per posar el motllo)

Pasem la barrega el motllo i el posem al forn escalfat a 180° durant uns 40 minuts. Un cop ben fred, el desmutllen i li posem per sobre melmelada de maduixa. Esta mes bo, de un dia  per el altre.



No hay comentarios: